Preciós peluix de cotó orgànic sense blanquejar. CERTIFICAT GOTS. el seu teixit ha estat pre-rentat.
Els nostres teixits naturals són inblanquejats. Com a resultat, sovint encara es veuen algunes llavors de la planta de cotó en la tela. El teixit té un aspecte agradable i viu i un color natural. Un avantatge addicional: els teixits naturals són generalment molt adequats per a persones amb una al·lèrgia (pell).
Plush és un teixit de punt amb bucles rugosos esponjós a la part davantera. A causa de l'estructura de punt, de peluix és lleugerament elàstica broadwise.
Pluche és adequat per a jaquetes/armilles/cardigans, escalfadors de cos, collarets, revestiments, xals, joguines toves, fundes de coixí, i roba per a nadons i accessoris, com ara mantes per a nadons, sacs de dormir i desgast per a nadons de peluix.
Necessita més tela que actualment disponible a la pàgina web? Si us plau, enviï'ns un correu electrònic amb la seva petició!
Material | 100% organic cotton |
Colour | Natural / Unbleached / Cream / Ecru |
Width | 145-150 cm |
Weight | 410 gr/m2 |
Cleaning advice | 30 C, no bleaching, no dry cleaning, line drying, ironing 1 point |
Shrinkage | max 5% |
Produced in | Czech Republic, GOTS certified (cotton from Uganda) |
Matching sewing thread | 4801, 4899 |